Kategorie      
Výrobci / značky

Články

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
Motivace ke cvičení? Těchto sedm způsobů vám ji pomůže udržet
Přidáno: 20.02.2022

Udržet se v kondici a se zdravou hmotností je klíčové pro vaše fyzické i duševní zdraví. Ne vždy se však lidem daří stavět na počátečním entuziasmu a motivaci ke cvičení si udržet. Pokud se s tím trápíte i vy, pomoc můžete nalézt v tipech, které vám přinášíme.

více
Spálí více kalorií běh venku nebo běh na běžeckém pásu?
Přidáno: 12.01.2022

Technologie pozitivně ovlivňují život lidí v nejrůznějších oblastech a směrech. Výjimkou není ani cvičení. Známe různé stroje, které nám pomáhají dosahovat našich cílů. K jedněm z nich patří i běžecký pás. Je však lepší, porovnáme-li ho s obyčejným během venku?

více
Biceps jako měřítko úspěchu? (1. díl)
Přidáno: 24.06.2021

Po sérii nepopulárních, ale zato komplexních cviků mám napsat něco o cviku naopak velmi používaném a asi i v jistém ohledu přeceňovaném, o bicepsu (biceps brachii – dvojhlavý sval paže). Biceps, bicepsový zdvih…co psát? Je to cvik, který napadne každého, kdo natrefí do posilovny, každý začátečník začíná právě jím, chlap po čtyřicítce nakoupí v návalu pocitu změny životního stylu dvě...

více
Hyperextenze
Přidáno: 16.04.2021

Tento cvik je nepostradatelný v tréninku zádových svalů. Má i důležitý zdravotní aspekt, neboť pomáhá předcházet vzniku svalové nerovnováhy v oblasti pánve a spodní části zad.

více
Hubnutí si můžete usnadnit: Nahraďte těchto 10 jídel lepšími
Přidáno: 09.03.2021

Hubnutí si můžete zefektivnit nejen zvýšením tréninkového objemu a frekvence, ale i úpravami své stravy. A v ní můžete dělat lepší volby, které vás přivedou k výsledkům, přičemž nebudou komplikované.

více
10 způsobů, jak dosáhnout hormonální rovnováhu a lepší zdraví
Přidáno: 01.03.2021

Hormony ve vašem těle, ať už jde o testosteron, estrogen, inzulín či kortizol, mají velký vliv na to, jak vypadáte a jak se cítíte. Proto je důležité mít je v rovnováze.

více
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>