Kategorie      
Výrobci / značky

Vítejte na FitnessOnline.cz

Biceps jako měřítko úspěchu? (1. díl)

Po sérii nepopulárních, ale zato komplexních cviků mám napsat něco o cviku naopak velmi používaném a asi i v jistém ohledu přeceňovaném, o bicepsu (biceps brachii – dvojhlavý sval paže). Biceps, bicepsový zdvih…co psát? Je to cvik, který napadne každého, kdo natrefí do posilovny, každý začátečník začíná právě jím, chlap...

více
Hyperextenze

Tento cvik je nepostradatelný v tréninku zádových svalů. Má i důležitý zdravotní aspekt, neboť pomáhá předcházet vzniku svalové nerovnováhy v oblasti pánve a spodní části zad.

více
Hubnutí si můžete usnadnit: Nahraďte těchto 10 jídel lepšími

Hubnutí si můžete zefektivnit nejen zvýšením tréninkového objemu a frekvence, ale i úpravami své stravy. A v ní můžete dělat lepší volby, které vás přivedou k výsledkům, přičemž nebudou komplikované.

více
10 způsobů, jak dosáhnout hormonální rovnováhu a lepší zdraví

Hormony ve vašem těle, ať už jde o testosteron, estrogen, inzulín či kortizol, mají velký vliv na to, jak vypadáte a jak se cítíte. Proto je důležité mít je v rovnováze.

více
Cvičíte doma a potřebujete motivaci? Využijte tyto tipy

Cvičení doma má své výhody, ale i nevýhody. Nedostatečné vybavení se ještě dá zvládnout, horší je to tehdy, pokud nemáte chuť jít cvičit a pohodlí gauče nebo postele je na dosah. Jak se namotivovat?

více
Dva základní cviky, které dělá mnoho lidí nesprávně

Možná se toho dopouštíte i vy a vůbec o tom ani netušíte. Existují základní cviky, o kterých technice ani nepřemýšlíme a myslíme si, že od přirození víme, jak je správně provádět. A na dva takové se v tomto článku zaměříme.

více
Čtyři pravidla výživy pro ženy, které chtějí být fit

Když chcete žít aktivně a zdravě, určité výživové zvyku jsou nezbytné - hodně vody, zeleniny, hlídání si kalorií atd. Vaše tělo má však jiné výživové potřeby, pokud se chystá na trénink, především posilovací. Chcete-li maximalizovat své výsledky, aplikujte následující čtyři pravidla.

více
Rozdíl mezi proteinovým koncentrátem a izolátem

Jako nejvhodnější možnost suplementace po tréninku je syrovátkový protein. Pokud jste ho už někdy kupovali, pravděpodobně jste se setkali také s výrazy koncentrát a izolát. Dnes si uvedeme, v čem spočívá rozdíl právě mezi syrovátkovým koncentrátem a syrovátkovým izolátem.

více
Skvělý trénink horní části těla, který zvládnete za 15 minut

Hledáte rychlý a efektivní trénink, kterým byste si mohli i v pohodlí domova posílit a vytvarovat svaly rukou, hrudníku, ramen a zad? Pak jste na správné adrese.

více
Přítahy jednoruček k bradě

Ramena a trapézové svaly můžete procvičit i pomocí jednoručních činek.    

více
Dřepy s jednoručkami

Na dřepy si vystačíte i s jednoručními činkami. Tento cvik je možné provádět různými způsoby, takže se hned tak neomrzí.  

více