Výrobci / značky

Články

1 2 3 4 5 6 7 8 >>
Čtyři faktory, které vám významně pomohou s hubnutím
Přidáno: 24.03.2020

Při hubnutí můžete mít úspěchy s jedním přístupem jeden měsíc, ale ten další vám už fungovat nemusí. Výživový odborník Brian St. Pierre tvrdí, že hubnutí je komplexnější, než jen důvěřování trendové dietě.

více
Jak se namotivovat ke cvičení, když nad vámi vyhrává lenost?
Přidáno: 17.03.2020

Jste nemotivovaní a nic se vám nechce dělat, ale máte před sebou ještě trénink nebo jiné věci, které byste rádi měli dokončeno? Je normální, že se takto občas cítíte. Důležité však je překonat toto trápení a navzdory němu se pustit do práce.

více
Bicepsové zdvihy s dolní kladkou
Přidáno: 10.03.2020

Cvik je výbornou změnou pro posílení bicepsů. Spodní kladka umožňuje rovnoměrné zatížení během pohybu.

více
15-minutový trénink vhodný i do kanceláře
Přidáno: 04.03.2020

Sedíte celý den v kanceláří? Negativní vlivy dlouhodobého sezení lze vykompenzovat následujícím tréninkem celého těla, na který potřebujete jen 15 minut. A není vhodný jen pro ty, co pracují v kanceláři. Může ho cvičit kdokoliv.  

více
Čtyři cviky, které vás přivedou k sexy ramenům + ukázkový trénink
Přidáno: 24.02.2020

Chcete ramena, která budou vypracovanější a silnější? Pak jsme pro vás našli čtyři cviky, které vám pomohou s jejich rozvojem. A aplikujeme je i ve vzorovém tréninku, abyste nemuseli přemýšlet nad tím, jak je využít v praxi.

více
Propojení svalů a mysli: Tipy, které vám pomohou zlepšit trénink
Přidáno: 14.02.2020

Pro růst svalů je důležité, aby byly pořádně stimulovány během tréninku. Ne vždy se však dosáhne správné stimulace a jedním z problémů je, že se při cvičení ztrácí koncentrace na cílový sval. Jak tomu zabránit?

více
1 2 3 4 5 6 7 8 >>