Výrobci / značky

Vítejte na FitnessOnline.cz

Dobrý den,

 

děkujeme, že jste zavítali na FitnessOnline.cz. Naše stránky nejsou pouze eshop s doplňky stravy, ačkoli u nas naleznete aminokyseliny, proteiny, sacharidy, kreatin, spalovače tuku, iontové nápoje a další suplementy. Fitness výživa je jednou součástí webu.

 

Další je přehledný katalog fitness. V katalogu můžete vyhledat posilovny a fitness centra ve Vašem městě, které přesně odpovídají Vašim potřebám. U každé posilovny je uvedeno vybavení, podle kterého lze v katalogu vyhledávat. V katalogu také naleznete fitness trenéry, kteří Vám ochotně poradí a sestaví cvičební plán či úpraví jídelníček dle Vašich potřeb.

 

 

FitnessOnline.cz Vám děkuje za Vaši důvěru.

Zbavte se těchto cyklistických zlozvyků

Cyklistika, ať už venku na čerstvém vzduchu nebo uvnitř na stacionárním kole, je jedná z těch aktivit, které se jeví být jednoduché. Ti, kteří se jí věnují pravidelně, se však musí na chvilku zamyslet, aby nedělali věci, které jim budou škodit.

více
Trénink bez náčiní pro ženy, které chtějí ještě zhubnout

Léto se nezadržitelně blíží a už je prakticky na dohled. Pokud ještě stále nejste spokojeny se svou postavou a chcete na poslední chvíli spálit nadbytečné tuky, pak byste mohli zvážit využití tohoto tréninku.

více
10 nejlepších chlapských jídel

Pro chvíli zapomeňte na zdravou stravu! Tedy, aspoň, vy, pánové! Připravili jsme pro vás přehled deseti tučných, nezdravých, mastných a pálivých jídel. Prostě „chlapecký“ lahůdky, jak se patří. I vášnivý a zapálený sportovec se prostě potřebuje jednou za čas uvolnit a dopřát si něco ne úplně košer, aby pak měl...

více
Máte po čtyřicítce? Toto jsou suplementy pro vás

Když se z Vás stane čtyřicátník, možná zjistíte, že vaše tělo nefunguje při intenzivní zátěži tak, jak bylo zvykem. Tento efekt zaznamenáte významně zejména v druhé polovině této životní dekády. A právě v ní byste měli přemýšlet i o změně přístupu k doplňkům výživy.

více
Jak jíst pro svůj sport I. - Posilování, CrossFit, turistika

Připravili jsme pro vás mini sérii o tom, jak by měly ženy jíst před, během a po sportování. V první části se zaměříme na posilování a CrossFit, či na běžnou turistiku.

více
Recept: Jablkový koláč

Dnes si připravíme jablečný koláč s využitím špaldové mouky a kokosového cukru. Tak jako koláče našich babiček, i tento si jistě získá vaši oblibu.

více
Benchpress – nejoblíbenější z „velkých“ cviků

Kolik dáš v "benči"? Tohle je bezesporu jedna z nejčastějších otázek, která padá mezi dvěma cvičícími chlapy (teenagery) v posilovně. Tlak velké činky na lavici (a výsledek v něm) je určitě jedním z určujících faktorů silové připravenosti sportovce.

více
Strašák jménem migréna

Migréna postihuje nejen ženy, ale i muže, i když ty méně často. Naštěstí ne každá bolest hlavy musí být hned migrénou. Hlava bolí občas téměř každého, migréna se však vyznačuje opakujícími se návaly jakoby pulsující bolesti, nezřídka i narůstající síly.

více
Zvedání ramen s velkou činkou

Při tréninku zádových svalů se vyplatí občas procvičit trapézy. Zejména jejich střední a dolní vlákna mají tendenci k oslabení, což by narušilo rovnováhu svalového systému v oblasti páteře.

více
Přítahy jednoruček k bradě

Ramena a trapézové svaly můžete procvičit i pomocí jednoručních činek.    

více
Dřepy s jednoručkami

Na dřepy si vystačíte i s jednoručními činkami. Tento cvik je možné provádět různými způsoby, takže se hned tak neomrzí.  

více