Výrobci / značky

Vítejte na FitnessOnline.cz

Dobrý den,

 

děkujeme, že jste zavítali na FitnessOnline.cz. Naše stránky nejsou pouze eshop s doplňky stravy, ačkoli u nas naleznete aminokyseliny, proteiny, sacharidy, kreatin, spalovače tuku, iontové nápoje a další suplementy. Fitness výživa je jednou součástí webu.

 

Další je přehledný katalog fitness. V katalogu můžete vyhledat posilovny a fitness centra ve Vašem městě, které přesně odpovídají Vašim potřebám. U každé posilovny je uvedeno vybavení, podle kterého lze v katalogu vyhledávat. V katalogu také naleznete fitness trenéry, kteří Vám ochotně poradí a sestaví cvičební plán či úpraví jídelníček dle Vašich potřeb.

 

 

FitnessOnline.cz Vám děkuje za Vaši důvěru.

Máte po čtyřicítce? Toto jsou suplementy pro vás

Když se z Vás stane čtyřicátník, možná zjistíte, že vaše tělo nefunguje při intenzivní zátěži tak, jak bylo zvykem. Tento efekt zaznamenáte významně zejména v druhé polovině této životní dekády. A právě v ní byste měli přemýšlet i o změně přístupu k doplňkům výživy.

více
Jak jíst pro svůj sport I. - Posilování, CrossFit, turistika

Připravili jsme pro vás mini sérii o tom, jak by měly ženy jíst před, během a po sportování. V první části se zaměříme na posilování a CrossFit, či na běžnou turistiku.

více
Recept: Jablkový koláč

Dnes si připravíme jablečný koláč s využitím špaldové mouky a kokosového cukru. Tak jako koláče našich babiček, i tento si jistě získá vaši oblibu.

více
Benchpress – nejoblíbenější z „velkých“ cviků

Kolik dáš v "benči"? Tohle je bezesporu jedna z nejčastějších otázek, která padá mezi dvěma cvičícími chlapy (teenagery) v posilovně. Tlak velké činky na lavici (a výsledek v něm) je určitě jedním z určujících faktorů silové připravenosti sportovce.

více
Strašák jménem migréna

Migréna postihuje nejen ženy, ale i muže, i když ty méně často. Naštěstí ne každá bolest hlavy musí být hned migrénou. Hlava bolí občas téměř každého, migréna se však vyznačuje opakujícími se návaly jakoby pulsující bolesti, nezřídka i narůstající síly.

více
Zvedání ramen s velkou činkou

Při tréninku zádových svalů se vyplatí občas procvičit trapézy. Zejména jejich střední a dolní vlákna mají tendenci k oslabení, což by narušilo rovnováhu svalového systému v oblasti páteře.

více
Recept: Citrónově-tvarohový dort

To, že se dá péct i relativně zdravě, jsme se už při našich receptech přesvědčili. Dnes si na své přijdou i fanoušci svěžejších dezertů. Připravíme si citronově-tvarohovou dort, která se výborně hodí i těm, kteří jsou v procesu budování svalové hmoty.

více
Arnold Schwarzenegger – Pumping Iron

Dnes pro Vás máme tip na strávení sobotního odpoledne, dokument, který zachycoval přípravu Arnolda Schwarzeneggera na Mr. Olympia.

více
Motivace: Tři věci, kterými by vás mohly soutěžní kulturisté inspirovat

Inspirovat se tréninkovými plány profesionálních kulturistů by nemusel být nejlepší nápad, ale přece jen se najdou věci, které byste si z jejich životního stylu mohli "ukrást" a byly by pro vás prospěšné.   Magazín Muscle & Strength nedávno přinesl tři zvyky soutěžních kulturistů, které budou mít pozitivní vliv na vaši snahu, bez...

více
Přítahy jednoruček k bradě

Ramena a trapézové svaly můžete procvičit i pomocí jednoručních činek.    

více
Dřepy s jednoručkami

Na dřepy si vystačíte i s jednoručními činkami. Tento cvik je možné provádět různými způsoby, takže se hned tak neomrzí.  

více