Kategorie      
Výrobci / značky

Cvičíte doma a potřebujete motivaci? Využijte tyto tipy

Přidáno: 27.10.2020

Cvičení doma má své výhody, ale i nevýhody. Nedostatečné vybavení se ještě dá zvládnout, horší je to tehdy, pokud nemáte chuť jít cvičit a pohodlí gauče nebo postele je na dosah. Jak se namotivovat?

 

Pokud cvičíte doma s partnerem, máte vyhráno, protože vás k tomu může dokopat a když už začnete cvičit, rozjedete se. Co však dělat, pokud jde o individuální záležitost? Jak se ubránit lákadlům, které jsou na každém kroku? Zkuste některé z těchto tipů:

 

1. Udělejte si plán a držte se ho
Stanovte si dny a přesné časy v týdnu, které budete mít vyhrazené na cvičení a dodržujte je. Cvičte pravidelně, abyste si tak vybudovali zvyk a cvičilo se vám snadněji. Pokud z nějakého důvodu vynecháte trénink, nenechte se tím odradit.

 

2. Stanovte si cíle a odměny
Skvělým nástrojem k udržení motivace jsou cíle a odměny za jejich dosažení. Stanovte si jeden velký cíl, který si stále připomínejte - a i důvod, proč ho chcete dosáhnout. Pravidelně si potom stanovujte dílčí cíle, které vás k tomu velkému dovedou. A za jejich splnění se něčím odměňte.

 

3. Pusťte si tu správnou hudbu
Hudba zlepšuje náladu a ten správný výběr vás dokáže i vyburcovat a namotivovat. Většinou to platí o písničkách, které jsou rychlé, energické a jejichž text je inspirativní. Pravidelně doplňování vašeho seznamu skladeb také pomůže pozvednout vaši náladu.

 

4. Tréninky udržujte pestré
Pokud vás bude cvičení bavit, nebudete mít velký problém s motivaci. A jen málokoho baví, když musí dělat každý trénink, každý týden totéž. Snažte se, aby vaše tréninky nebyly nudné a monotónní. Pestrost je klíčem k dlouhodobému úspěchu.

 

5. Oblečte se do cvičebního úboru
Jednoduše se oblečte do toho, v čem cvičíte. Už jen to bude mít pozitivní vliv na to, abyste nakonec šli i cvičit. Pokud cvičíte ráno, hned z pyžama se oblečte do tréninkového úboru. A když už ho máte na sobě, tak si řekněte, že si zacvičíte alespoň 5-10 minut. Uvidíte, že se pak rozjedete.

 

6. Najděte si pomoc na internetu
Doma cvičíte samotě a ne vždy máte oporu ve spolubydlících. Proto byste mohli zvážit nalezení fitness komunity na internetu. Ať už na sociálních sítích nebo diskusních fórech, najdete tam lidí smýšlejících podobně se stejnými cíli. Budou vás motivovat oni a můžete i vy jejich. A nakonec, když motivujete jiných, nakonec motivujete i samí sebe.

 

zdroj: slovakfitness.sk


Zpět na seznam článků
Zavřít

K článku nebyly přidány žádné komentáře vložit nový komentář

Copyright 2015 - 2020 © FitnessOnline.cz