Akční nabídky
Kategorie      
Výrobci / značky

Dřepy s jednoručkamiPřidáno: 10.04.2015

Na dřepy si vystačíte i s jednoručními činkami. Tento cvik je možné provádět různými způsoby, takže se hned tak neomrzí.

 

Dřep je klasický a asi nejlepší cvik na rozvoj svalstva dolních končetin a svalstva hýžďového. Jeho provádění pouze s vlastní vahou však nemá patřičný stimulační efekt. Tradičně se dřepy cvičí s olympijskou činkou a velkými kotouči. Každá slušně vychovaná posilovna k tomuto vybavení má stojany a případně multifunkční klec, kde si držáky můžete upravit přesně na svou výšku. Pohodlnější cvičenci mohou využít multipress.

 

V domácím prostředí však většina z nás stojany na velkou činku nemá. Jak tedy cvičit dřepy s větší vahou? Nabízí se jednoduché řešení v podobě jednoručních činek, které vrcholovým kulturistům sice neposkytnou patřičnou váhu, běžnému smrtelníkovu však zcela postačují.

 

Dřepy s jednoručkami mají hned několik podob závislých na potřebné váze a možnostech cvičence.

 

Dřepy s jednoručkami v obou rukách

Ruce svisle dolů

Dřepy s jednoručkami v obou rukách

 

 

Činky na ramenou

Dřepy s jednoručkami na ramenou

 

Dřepy s jednou činkou

Ruce svisle dolů

Dřepy s jednoručkou drženou oběma rukama

Činka na prsou

Dřepy s jednoručkou drženou na oběma rukama na prsou

 

 

Ať už jednoručku či jednoručky držíte jakýmkoli způsobem, vždy platí, že Vaše záda musí být v rovné poloze. Jakékoli hrbení negativně působí na Vaše záda a může způsobit bolesti a zdravotní problémy !!!


Zpět na seznam článků