Výrobci / značky

Váš produkt byl vložen do košíku. Obsah Vašeho košíku si můžete prohlédnout kliknutím na Nákupní košík.

Vítejte na FitnessOnline.cz

Dobrý den,

 

děkujeme, že jste zavítali na FitnessOnline.cz. Naše stránky nejsou pouze eshop s doplňky stravy, ačkoli u nas naleznete aminokyseliny, proteiny, sacharidy, kreatin, spalovače tuku, iontové nápoje a další suplementy. Fitness výživa je jednou součástí webu.

 

Další je přehledný katalog fitness. V katalogu můžete vyhledat posilovny a fitness centra ve Vašem městě, které přesně odpovídají Vašim potřebám. U každé posilovny je uvedeno vybavení, podle kterého lze v katalogu vyhledávat. V katalogu také naleznete fitness trenéry, kteří Vám ochotně poradí a sestaví cvičební plán či úpraví jídelníček dle Vašich potřeb.

 

 

FitnessOnline.cz Vám děkuje za Vaši důvěru.

Máte po čtyřicítce? Toto jsou suplementy pro vás

Když se z Vás stane čtyřicátník, možná zjistíte, že vaše tělo nefunguje při intenzivní zátěži tak, jak bylo zvykem. Tento efekt zaznamenáte významně zejména v druhé polovině této životní dekády. A právě v ní byste měli přemýšlet i o změně přístupu k doplňkům výživy.

více
Jak jíst pro svůj sport I. - Posilování, CrossFit, turistika

Připravili jsme pro vás mini sérii o tom, jak by měly ženy jíst před, během a po sportování. V první části se zaměříme na posilování a CrossFit, či na běžnou turistiku.

více
Recept: Jablkový koláč

Dnes si připravíme jablečný koláč s využitím špaldové mouky a kokosového cukru. Tak jako koláče našich babiček, i tento si jistě získá vaši oblibu.

více
Benchpress – nejoblíbenější z „velkých“ cviků

Kolik dáš v "benči"? Tohle je bezesporu jedna z nejčastějších otázek, která padá mezi dvěma cvičícími chlapy (teenagery) v posilovně. Tlak velké činky na lavici (a výsledek v něm) je určitě jedním z určujících faktorů silové připravenosti sportovce.

více
Strašák jménem migréna

Migréna postihuje nejen ženy, ale i muže, i když ty méně často. Naštěstí ne každá bolest hlavy musí být hned migrénou. Hlava bolí občas téměř každého, migréna se však vyznačuje opakujícími se návaly jakoby pulsující bolesti, nezřídka i narůstající síly.

více
Zvedání ramen s velkou činkou

Při tréninku zádových svalů se vyplatí občas procvičit trapézy. Zejména jejich střední a dolní vlákna mají tendenci k oslabení, což by narušilo rovnováhu svalového systému v oblasti páteře.

více
Recept: Citrónově-tvarohový dort

To, že se dá péct i relativně zdravě, jsme se už při našich receptech přesvědčili. Dnes si na své přijdou i fanoušci svěžejších dezertů. Připravíme si citronově-tvarohovou dort, která se výborně hodí i těm, kteří jsou v procesu budování svalové hmoty.

více
Arnold Schwarzenegger – Pumping Iron

Dnes pro Vás máme tip na strávení sobotního odpoledne, dokument, který zachycoval přípravu Arnolda Schwarzeneggera na Mr. Olympia.

více
Motivace: Tři věci, kterými by vás mohly soutěžní kulturisté inspirovat

Inspirovat se tréninkovými plány profesionálních kulturistů by nemusel být nejlepší nápad, ale přece jen se najdou věci, které byste si z jejich životního stylu mohli "ukrást" a byly by pro vás prospěšné.   Magazín Muscle & Strength nedávno přinesl tři zvyky soutěžních kulturistů, které budou mít pozitivní vliv na vaši snahu, bez...

více
Přítahy jednoruček k bradě

Ramena a trapézové svaly můžete procvičit i pomocí jednoručních činek.    

více
Dřepy s jednoručkami

Na dřepy si vystačíte i s jednoručními činkami. Tento cvik je možné provádět různými způsoby, takže se hned tak neomrzí.  

více