Výrobci / značky

Trénink legendy XXXI. - Kevin Levrone a trénink paží

Přidáno: 29.06.2019

Mezi nejpopulárnějších profesionálních kulturistů všech dob se zařadil i Kevin Levrone. Přestože se nikdy nestal vítězem Mr. Olympia, pravidelně svou formou ohromoval a byl velkou konkurencí šampionů. V tomto článku se podíváme na to, jak trénoval své ruce.

Rodák z amerického Baltimoreu trénoval svalové partie dvakrát týdně. Ruce procvičil ve stejný den po tréninku zad, který byl v čtvrtý a sedmý den jeho týdenního splitu.

 

 

S výběrem cviků příliš nevymýšlel a vsadil na klasiku. Nejdříve dal přednost tricepsu, které procvičil se čtyřmi cviky, které dělal ve čtyřech sériích po šest až osm opakování. Stejné čísla následně dodržoval i při cvičení bicepsů.

 

Levrone při tréninku využíval těžké váhy, ale snažil se o korektní techniku provádění cviků - prvořadé bylo cvičit technicky správně, hmotnost na činky následovala v hierarchii priorit až v poté.

 

V tomto konkrétním tréninku Levrone procvičil tricepsy s tlaky s úzkým úchopem, francouzskými tlaky, mačkáním kladky s lanovým adaptérem a extenze jednoručky jednou rukou za hlavou. Pro bicepsy vybral tyto cviky: zdvihy velké činky, zdvihy jednoruček v sedě, bicepsové zdvihy na kladce, koncentrované bicepsové zdvihy.

 

 

Kevin Levrone: Tricepsy
Cvik Série Opakování
Tlaky na lavičce s úzkým úchopem 4 6-8
Francouzské tlaky 4 6-8
Stlačování horní kladky s lanovým adaptérem 4 6-8
Extenze jednou rukou za hlavou 4 6-8

 

Kevin Levrone: Bicepsy
Cvik Série Opakování
Bicepsové zdvihy s velkou činkou 4 6-8
Bicepsové zdvihy s jednoručkami vsedě 4 6-8
Bicepsové zdvihy na kladce 4 6-8
Koncentrované bicepsové zdvihy 4 6-8

 

Zdroj: slovakfitness.sk


Zpět na seznam článků
Zavřít

K článku nebyly přidány žádné komentáře vložit nový komentář