Výrobci / značky

Trénink bez náčiní pro ženy, které chtějí ještě zhubnout

Přidáno: 22.06.2019

Léto se nezadržitelně blíží a už je prakticky na dohled. Pokud ještě stále nejste spokojeny se svou postavou a chcete na poslední chvíli spálit nadbytečné tuky, pak byste mohli zvážit využití tohoto tréninku.

Zdroj: slovakfitness.sk

 

Na to, abyste zhubli, nepotřebujete žádné speciální nástroje, dokonce ani takovou základní věc, jakou jsou činky. Potřebujete si dát jen do pořádku stravu a vytvořit si prostor pro trénink s využitím vlastního těla.

 

A právě takový trénink, který je vhodný pro domácí prostředí i pro různé kondiční skupiny, vám nyní přinášíme. Zahrnuje cviky, které dají zabrat celému tělu, pomohou ho zpevnit, pomohou spálit kalorie a vybudovat kondici.

 

Aby byl z tohoto pohledu trénink co nejefektivnější, provádí se kruhově. To znamená, že provedete jeden cvik za druhým bez přestávky a po posledním si dáte pauzu na minutu až dvě, abyste toto všechno mohli zopakovat ještě dva (začátečnice), tři (pokročilé) či čtyřikrát (zkušené).

 

Zkušené cvičenkine si k tomu mohou přidat ještě jinou kardiovaskulární aktivitu, jako je běh, plavání či cyklistika. Neměla by však přesáhnout 20-30 minut.

 

Pojďme však nyní na cviky a počty opakování, které budeme provádět:

1. Pánevní most - 20 opakování

2. Horolezec (mountain climber) - 10 opakování každou nohou
3. Bike zkracovačky - 10 opakování na každou stranu
4. Kliky - 10 opakování
5. Dřepy - 20 opakování
6. zakopávání - 10 opakování každou nohou
7. poskok s odrazem snožmo - 20 opakování
8. výskoku z dřepu - 10 opakování každou nohou
9. Deska - vydržíme po dobu 10 nádechů

 

Zdroj: slovakfitness.sk


Zpět na seznam článků
Zavřít

K článku nebyly přidány žádné komentáře vložit nový komentář