Výrobci / značky

Napumpujte hrudník tímto jednoduchým, ale efektivním tréninkem

Přidáno: 30.01.2020

Každá svalová partie je rovnocenná a každé by se měl věnovat stejný prostor v rámci tréninku. Jednu však chce mít dokonalou snad každý chlap. 

 

Pokud si chcete vybudovat široký a hrubý hrudník, který byste mohli vystavovat druhým na odiv, máte zde nyní na to vhodný trénink.

Hrudník se dá procvičovat různými způsoby, ale často jsou nejlepší ty jednoduché, které sázejí na základy. A takový je i tento trénink, který zahrnuje pouze tři dobře známé cviky. Jeho jednoduchost však není žádnou překážkou v efektivnosti.

 

Tento trénink odstartujete na lavičce, kde se budete věnovat klasickému benčpresu. Je sice někdy považován za přeceňováný, ale pokud ho provádíte technicky správně, tak vám přinese po objemové a silové stránce velké výsledky. Po jedné zahřívací sérii si dejte tři ostré, v nichž bez ohrožení techniky provedení uděláte 6-8 opakování. Tyto série musíte brát vážně a vytěžit z nich všechno, protože jsou jádrem vašeho tréninku.

 

Po tlacích s velkou činkou přijdou na řadu tlaky s jednoručkami. Ty však už budete provádět na šikmé lavici hlavou nahoru. Tentokrát uděláte dvě těžké série po 8-10 opakování. I zde se při posledních opakováních musíte přiblížit selhání, aby se zaručila účinnost tréninku.

 

No a na závěr je připraven cvik, který může být v dnešní době trochu podceňován - kliky na bradlech. Uděláte tři série a každou do selhání. Pokud však již při jedné sérii uděláte s vlastní vahou těla 30 a více opakování, měli byste začít přemýšlet nad přidáním dodatečné zátěže.

 

Mezi cviky odpočívejte zhruba jednu minutu.

 

Jednoduchý a efektivní trénink hrudníku
Cvik Série Opakování
Benčpres 3 6-8
Tlaky s jednoručkami na šikmé lavici 2 8-10
Kliky na bradlech 3 do selhání

 

Zdroj: slovakfitness.sk


Zpět na seznam článků
Zavřít

K článku nebyly přidány žádné komentáře vložit nový komentář