Výrobci / značky

Máte po čtyřicítce? Toto jsou suplementy pro vás

Přidáno: 17.03.2019

Když se z Vás stane čtyřicátník, možná zjistíte, že vaše tělo nefunguje při intenzivní zátěži tak, jak bylo zvykem. Tento efekt zaznamenáte významně zejména v druhé polovině této životní dekády. A právě v ní byste měli přemýšlet i o změně přístupu k doplňkům výživy.

Zdroj: slovakfitness.sk

 

Když si vyberete ty správné suplementy a sladíte jejich s vhodným životním stylem, budete se moci v čase vrátit minimálně o deset let dozadu. Z běžně dostupných produktů byste se přitom měli zaměřit na:

 

1. Syrovátkový protein


Tak jako v mladším věku, i v pokročilém je syrovátkový protein klíčovým suplementem, který byste měli přijímat především po tréninku. Proteinů existuje řada druhů, ale syrovátkový je v tomto směru nejefektivnější. Obsahuje aminokyseliny, které jsou potřebné pro tvorbu nových svalových vláken. Jeho význam se přitom při stárnutí ještě zvyšuje.

 

2. Kreatin


Kreatin je látka, která se nachází přirozeně v některých jídlech, jako je maso či ryby. Efektivnější je ve formě suplementu. Hlavním úkolem kreatinu je podpora anaerobní energie ve svalech. A tady už je zřejmé, proč je důležitý u starších cvičenců. Umožňuje jim trénovat tvrději, déle a podporuje svalový i silový růst.

 

3. Oxid dusnatý


Doplňky výživy na této bázi se užívají před cvičením. Podporují rozšiřování cév, díky čemuž se do svalů dopravuje větší množství kyslíku a tím pádem dokáží zvyšovat výdrž cvičence na tréninku. Také se však zvyšuje i samotná síla svalů.


Zpět na seznam článků
Zavřít

K článku nebyly přidány žádné komentáře vložit nový komentář