Výrobci / značky
Úvod Fitness videa Cviky na ramena

Cviky na ramena

Tlaky s jednoručkami nad hlavou

Tlaky s jednoručkami se provádějí v sedě na lavici a v podstatě jde o podobný cvik jako je tlak s velkou činkou. Činky uchopte nadhmatem a přemístěte k ramenům. Vnitřní strana činky by měla být umístěna v šíři ramen. Činky zvedejte plynulým pohybem, dokud téměř nedojde k propnutí loktů. Nikdy je nepropínejte, mohli byste si způsobit zranění.  Následně vracejte činky do výchozí polohy a cvik opakujte. Výchozí poloha je na úrovni hlavy.

 

Snažte se docílit co dokonale plynulého pohybu bez zhoupnutí činek a kývání rukou.

 

Přitahování jednoruček k bradě

Činky uchopte nadhmatem. Ruce jsou podél těla, zápěstí směřuje dopředu. S nádechem zvedejte lokty do stran, zápěstí stále směřuje vpřed. Pokračujte dokud lokty nebudou s rameny tvořit jednu přímku. S výdechem činky spouštějte plynulým pohybem zpět do výchozí pozice rukou podél těla.

 

 

Předpažování ve stoje

 

Tlak v sedě na stroji