Výrobci / značky

Skvělý trénink horní části těla, který zvládnete za 15 minut

Přidáno: 11.05.2020

Hledáte rychlý a efektivní trénink, kterým byste si mohli i v pohodlí domova posílit a vytvarovat svaly rukou, hrudníku, ramen a zad? Pak jste na správné adrese.

 

Mnoho žen se při cvičení koncentruje na hýždě a nohy, ale i silný vršek je důležitý minimálně proto, abyste měli lepší držení těla a měli více síly využitelné v mnoha situacích běžného života.

 

Přinášíme vám trénink horní části těla, který můžete odcvičit již za 15 minut a efektivně přitom stimulovat své svaly k svalovému a silovému růstu.

 

Půjde o kruhový trénink a doma jej můžete provádět proto, že na jeho procvičení potřebujete jen pár jednoručních činek.

Skládá se pouze z pěti cviků, které budete dělat jeden po druhém bez přestávky. Pak si dáte přestávku na vydýchání dlouhou minutu až dvě. Následně celý kruh zopakujete ještě dva- až třikrát. Každý cvik se snažíte provádět v 10 až 12 opakováních.

 

A jaké cviky v tréninku využijete? Nebudeme vás už napínat ...

 

Začíná se kliky, kterými zacílíte zejména na hrudník a ramena, ale i tricepsy, břicho a spodní část zad. Následně procvičíte bicepsy a předloktí bicepsový zdvihy, přejdete na tlaky vestoje zaměřené na ramena a stimulující i tricepsy. Předposlední cvik bude zaměřen na svaly zádové - půjde o přítahy jednoruček v předklonu. Na závěr dostanou ještě zabrat tricepsy, které procvičíme tricepsové extenze s jednoručkami.

 

Tréning horní části těla
Cvik Série Opakování
Kliky 3-4 10-12
Bicepsové zdvihy 3-4 10-12
Tlaky na ramena 3-4 10-12
Přítahy jednoruček v předklonu 3-4 10-12
Tricepsové extenze s jednoručkami v sedě 3-4 10-12
Poznámka: Cvičí sa formou kruhového tréningu.

 

Zdroj: Slovakfitness.sk


Zpět na seznam článků
Zavřít

K článku nebyly přidány žádné komentáře vložit nový komentář